mandag 16. september 2013

I'm back!!!!

Hei og hopp folkens!

Da var jeg tilbake igjen! Etter over 1 mnd. hvor jeg ikke har laget en eneste kake!
Tatt meg helt fri fra kjøkkenmaskinen, bakevarer, stekeovn og kakeformer!
Det var utrolig godt. Men nå kjenner jeg virkelig trangen etter å bake litt igjen kommer snikende :)

Så hva er vel da bedre enn en PANGSTART!!!???

Jeg deler nemlig ut en super flott kakebok til hele 3 stk av dere! Wohooooo!
Boken er fra Aller forlag som har utrolig mange søte kakebøker med gode oppskrifter og lette fremgangsmåter. Vil du se flere av Aller forlag sine kakebøker trykker du bare her.

Her er boken jeg deler ut! Ser den ikke fristende ut? Den skal hvertfall jeg ha i min samling ;)



Alt du trenger å gjøre er å trykke "liker" på Facebook statusen min ang dette innlegget, og deretter skrivet enten navn og etternavn, eller en mail adresse du kan nåes på under dette innlegget!

Da er du straks med i trekningen! Men skynd deg. Jeg trekker vinnerne allerede til fredag!

NB. Hvis du vil vinne så må jeg enten ha både fornavn og etternavn eller en gyldig mail adresse slik at jeg kan nå deg hvis du vinner og få adresse som boka skal sendes til :) Det er så mange som glemmer dette, og da er det umulig for meg å kontakte dere!

Så da håper jeg dere alle får en helt fantastisk uke videre!

NÅ SKAL DET BAKES...

Klem fra Anette!!!

72 kommentarer:

  1. hilde thomassen ,hildeoland@yahoo.com

    SvarSlett
  2. Heidi Fallet Moen heidifm@broadpark.no

    SvarSlett
  3. Kine Thorgrimsen. Lille_knalle@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Kine Thorgrimsen. Lille_knalle@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Yvonne Øhlund yoehlund@online.no

    SvarSlett
  6. christineaskbo88@gmail.com :)

    SvarSlett
  7. elisabeth nordnes
    lisa.nor@online.no

    SvarSlett
  8. June Jørgensen: junebk@hotmail.com. Hyggelig at du er tilbake. Gleder meg til å se flere av dine nydelige kaker!

    SvarSlett
  9. Margrethe selfors margrethe.selfors@gmail

    SvarSlett
  10. monapersen@hotmail.com

    SvarSlett
  11. Hege T. Aamo
    tauaa@online.no

    SvarSlett
  12. Siv irene sørøy

    Sivirene67@gmail.com

    SvarSlett
  13. Monika Kittelsen Hatlevoll c",)

    SvarSlett
  14. Jane Øgren

    janeaogren@gmail.com

    SvarSlett
  15. Hadde vært supert med en ny kakebok!!

    Hilsen
    anne-petra@hotmail.com

    SvarSlett
  16. Gunvor Gregersen :) gunvor.greg@gmail.com

    SvarSlett
  17. Hei
    En ny kokebok hadde vært kjekt på kjøkken :-)

    Anita Salvesen :-)

    SvarSlett
  18. Har veldig lyst på ei ny kakebok :-)

    Hilsen Lill Marit
    (lita02@live.no)

    SvarSlett
  19. Linda Stuksrud, aurskog

    SvarSlett
  20. Kjempe lyst på.

    Hilsen Benedicte Rasmussen
    Rasmussen_1988@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Hadde vært fint medderkopper en ny kakebok. randiostrem@hotmail.com.

    SvarSlett
  22. Skulle stå " med en ny " mobilen som endret det da jeg sendte meldingen:-)

    SvarSlett
  23. Ja takk :-)
    karianne.wergeland@hotmail.com

    SvarSlett
  24. mmaselj@hotmail.com

    SvarSlett
  25. mmaselj@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Åh...denne hadde vært super!!! Solfrid Sjøvoll, sunfrid8@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Hadde vært fantadtisk og ha

    hildeand45@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Camilla Nesheim..... camillanesheim@msn.com

    SvarSlett
  29. En kakebok hadde vært kjekt å ha :) Koselig at du er tilbake igjen, gleder meg til å se nye kaker! :)

    Ann Helèn Kvastad, annhelen1@live.no

    SvarSlett
  30. Anita Lund - krappe.no@hotmail.com

    SvarSlett
  31. lady-lena@antimon.org

    SvarSlett
  32. Så hyggelig at du er tilbake!
    Samihesi@gmail.com

    SvarSlett
  33. karin_saugstad@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Så hyggelig at du er tilbake!
    Samihesi@gmail.com

    SvarSlett
  35. Flott at du er tilbake :-)
    tmrom@gmx.de
    klem Marianne

    SvarSlett
  36. waini guttormsen

    waini.paini@hotmail.com

    SvarSlett
  37. Wenche Thorvaldsen

    Wenche.it@hotmail.com

    SvarSlett
  38. astrid.derby@hotmail.com

    SvarSlett
  39. Stinefrogner@hotmail.com

    SvarSlett
  40. Kate Holm :-) k.athol@hotmail.com

    SvarSlett
  41. conniehaverhansen1992@hotmail.no

    SvarSlett
  42. Hilde. Mammate2@gmail.com

    SvarSlett
  43. Snus_42@hotmail.com may britt

    SvarSlett
  44. Jeg vil gjerne vinne :)
    mayhelenv@yahoo.no

    SvarSlett
  45. Sylvia Olsen
    olsen.sylvia@gmail.com

    SvarSlett
  46. Eli Høyem Reitan

    SvarSlett
  47. Charlotte Klepsvik, charlottetotland@gmail.com

    SvarSlett
  48. Hadde vært veldig gøy å vunnet.
    Hildersh@gmail.com

    SvarSlett
  49. siwmonica.mykland@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Denne så super fin ut me like
    gunnarbeid@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Lykke å vinne den flotte boken ja :)

    Min mail er: lindhageneva@hotmail.com

    SvarSlett
  52. Anette Gjerseth mailen er : anettegjerseth@hotmail.no

    SvarSlett
  53. astridblarsen@gmail.com

    SvarSlett
  54. Har likt statusen på fb og krysser fingre for denne boka har jeg sikla på på butikken

    mvh Monika Taarneby (nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  55. Wassan almamar

    Was.almamar@gmail.com

    SvarSlett