onsdag 2. oktober 2013

"Groviskake" til Frank!

Hei igjen alle sammen!

Jeg kjenner en kul fyr ved navnet Frank. Han er en person som alltid har en vits på lager uansett annledning, og gjerne en grovis :)
Tror ikke jeg kjenner noen som liker så godt å prate om pupper og sex som han!
Så når han nå skulle slutte i jobben sin, så fikk jeg spørsmål fra hans kollegaer (inkludert min mann) om jeg kunne lage en avsluttningskake til han.
Og den skulle selvfølgelig gjenspeile Frank på sitt aller beste.
Så da var det absolutt ingen tvil om hva som måtte lages. En skikkelig grovis kake :)

(...og til dere som ikke liker disse kakene så er det lurt å la være å gå videre fra her....)

Selve kaka er sukkerbrød, og den er fylt med vaniljekrem, bringebær, Toblerone sjokoladebiter med salte mandler og kremfløte.
Den er trukket i marsipan og skriften er i marsipan.
Selve dame figuren er modelerings sjokolade!

Så her kommer da et lite bildedryss av kaka:






 
Kaka falt i god smak hos gutta som fikk den servert, og jeg mottok verdens morsomste film på mobilen fra når han åpnet lokket og fikk se kaka for første gang!
*PRICELESS*
 
 
Ha en fin-fin kveld videre!
 
Klem fra Anette!

3 kommentarer:

  1. du er kjempeflink

    SvarSlett
  2. Used ford edge titanium | Titanium Art
    Use our used ford edge titanium. This tool can be samsung galaxy watch 3 titanium used to make a range titanium quartz of camillus titanium flat surface metal shapes with our unique tool that can titanium nipple bars be used man titanium bracelet for cutting edges

    SvarSlett