mandag 28. oktober 2013

Kaker i USA!

God kveld alle lesere :)

Jeg var en tur i Usa i sommer, og gjett om det er kakeland nummer 1 da!

Tenkte jeg måtte dele litt av kakeopplevelsene mine derfra med dere.

Først så kommer det et innlegg med bilder her fra kaker de selger i dagligvareforretninger.
HELT SJUKT!!! De fineste kakene på rekke og rad bare står der sånn blant annet bakverk!

Personlig ble jeg kjempe imponert over hva de får til der nede.
Tenk om vi hadde hatt slike kakedisker på for eksempel Rema 1000 eller Coop her i Norge :D

Her har dere litt bilder (beklager kvaliteten, men bildene er tatt med mobilen...)

Fantastiske og fargerike cupcakes :)

Cupcakes med en liten tilhørende kake ;)
Skikkelig søt å ha til en 1 års bursdag.

 
Dinosaurus kake - kult til guttebursdag!

 
Makes me happy <3

 
Wohooo - ballonger og bursdag!
 
 
Uheldigvis så fikk jeg aldri smakt på disse kakene, da jeg ikke følte for å kjøpe en svær bursdags kake bare for moro skyld. Men jeg fikk smakt på andre kaker, og det kommer det et eget innlegg om!
 
 
Men noe måtte jo smakes på, og det ble disse:
 
 
OH LORD - det smakte godt! Forskjellig fyll inni alle sammen. En med sjokolade ganasje, en med bringebær syltertøy, en med vaniljekrem og en med smørkrem.
Skulle gjerne bodd i Usa jeg, hehe!
 
Ha en fin-fin kveld videre alle mann!
 
Klem fra Anette <3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar