onsdag 4. desember 2013

Flere kaker fra Usa turen!

Hei alle sammen :)
 
Tenkte at jeg måtte vise dere alle de flotte kakene jeg fikk se da jeg var i Usa i sommer.
Den ene var finere enn den andre. Er ikke rart at de er "kjente for kaker" i det landet altså.





Jeg var så heldig at jeg også fikk smake på dem - og der imponerte det DESVERRE ikke like mye.
Var veeeeldig søtt og mektig, og det var ikke mere enn 2-3 bit før man var fullstendig metta på kake.
Men opplevelsen kan ingen ta fra meg. Den var helt utrolig. Flottere kaker har jeg aldri sett.

 
På denne kaken (bildet over) hadde de faktisk brukt ekte blonder (ikke spiselige) over sukkerpasta.
Det skapte et utrolig romantisk uttrykk på kaka. I love it!!!


 
Også kom jeg over en kakebutikk som solgte skikkelig "Willy Wonka" kaker. Helt utrolige.
Bare se på disse kunstverka her :)
 


 
Håper dere likte bildene!
 
Ha en fantastisk kveld videre. Klem fra Anette <3
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar