torsdag 19. desember 2013

Flere voksenkaker!

Hei igjen dere flotte følgere :)
 
Nå nærmer det seg jul, og tiden blir mere brukt til småkaker, konfekter og julebakst enn andre kaker.
Men jeg har fått tid til å lage et par "voksen kaker" denne måneden fordi om!
Og siden jeg får så innmari mye krass kritikk for disse kakene på Facebook siden min, så velger jeg å holde de unna der og heller legge de ut her.
Fordi da kan de som syntes det er moro å se slike kaker gå inn hit og se, også slipper jeg så mange kjipe kommentarer og mail fra sinte folk :))))
 
Så her kommer det et lite bildedryss til dere - ENJOY!
 
Pupper og kropp til Kai-Reidar sin 40 års dag:
 



 
En litt frekk variant til Ida sin 18 års dag:
 





 
 
Og noen pupper til Mirco sin 18 års dag:
 



 
 
Så da håper jeg dere syntes det var et morsomt syn! Personlig så ler jeg godt hver gang jeg lager disse kakene. Bare tanken på ansikts utrykket på gjestene i selskapene som får servert disse lekker biskene er jo rimelig "priceless"
Er jo totalt på andre siden av skalaen fra bestemor sin kremkake med jordbær dette!
 
Ha en fin-fin førjulstid videre, så blogges vi <3
 
Klem fra Anette!
 
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar