tirsdag 20. mai 2014

Ny "Give away" på bloggen min!

Hei og hopp kjære følgere!
 
Etter god respons på spørsmålet mitt om dere ønsket en "give away" så kjører vi i gang!
 
Jeg ønsket i går kveld at 500 skulle trykke på "liker" på spørsmålet, og da jeg logget meg på denne morgenen så var det over 800 som hadde trykket.
TUSEN TAKK DERE <3
Kjempe gøy at dere ønsker å ta del i det!
 
Det som er premien i dag er en helt fantastisk lekker bok om SJOKOLADE!!!
Jepp, sjokolade! I alle slag. Kaker, desserter og konfekter.
Mørk sjokolade, lys sjokolade, hvit sjokolade. Noe for enhver smak :)
Det er gode forklaringer og lette fremgangsmåter, så du trenger ikke være noen mesterbaker for å lage alle disse lekre sjokolade godbitene.
 
Boka ser slik ut:
 
 
Lekkert innbundet, med en delikat forside.
Sier bare en ting, GLED DEG om du vinner denne boka.
Da kan du imponere venner, familie og bekjente med sjokolade i alle slag.
 
Jeg kommer til å trekke hele 3 heldige vinnere av denne flotte boka.
Så vinnersjansene er store :)
Har denne boka selv i samlingen min, og jeg er helt sikker på at dere vil like den like godt som jeg gjør.
Og om du ikke skulle være så heldig å vinne, så kan den kjøpes i din nærmeste bokhandel.
 
For å bli med i trekningen må du like og dele min status på Facebook, samt kommentere dette innlegget med et hjerte <3
 
Når jeg ser at 100 stk har likt og delt statusen på Facebook siden min, pluss at det er 100 hjerter under dette innlegget så trekker jeg 3 heldige vinnere :)
Så sett i gang folkens, spre det videre <3
 
Litt info om boka fra produsenten:
 
I denne boken finner du 77 herlige oppskrifter på
små og store kaker, fyldige desserter og lekre konfektbiter,
som alle har én ting til felles: sjokolade.
Oppskrifter og framgangsmåter er godt forklart,
noe som gjør godbitene lette å lage.
Det er mange valg å ta i livet,
heldigvis er sjokoladevalget ren
luksus: hvit, mørk, bitter
eller søt – det er opp til deg!
 
Så da håper jeg dere deler videre slik at vi kan trekke vinnerne så raskt som mulig :)
Premien vil komme hjem til deg i postkassa!
 
Klem fra Anette!


99 kommentarer:

  1. <3 Liker og deler på fb :)
    Mvh Tanja Bolstad
    tjbolst@online.no

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. <3 Liker og deler på facebook :) mvh heidi undheim. u_heidi@hotmail.com

    SvarSlett
  4. <3 Liker og Deler på fb :)
    Hilsen fra Gro
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  5. <3 Likt og delt på FB :D fantasstisk blogg :)
    Mvh Tharsiga Sivaa
    tharsga85_@hotmail.com

    SvarSlett
  6. <3
    Likt og delt, og krysser fingrene! :-)

    SvarSlett
  7. Ingunn Kne...

    <3

    SvarSlett
  8. Likt og delt på Facebook:)
    Hildemm@hotmail.no

    SvarSlett
  9. <3
    Likt og delt på Facebook.
    Det hadde vært flott å vinne, har bursdag om 16 dager <:o) (g) (^)
    Krysser fingrene for å vinne <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Forresten jeg heter Karla Garrido <3

      Slett
  10. <3 det finnes vel ikke noe bedre tema for en bok?
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  11. ♡♡♡ELSKER Anette's kaker.
    har blitt fristet av alle de gode kakene og har bakt kaker selv pga det :)
    Nå er vi snart 900 like het - så nå må Anette's ksker begynne med give away :)
    Jeg er klar :)
    Ha en fin dag videre :)
    Klem klem ♥♥♥

    SvarSlett
  12. <3

    hildegunn krakstad

    SvarSlett
  13. Lill Marit Strømme20. mai 2014 kl. 05:43

    <3

    SvarSlett
  14. Hei, liker og delt videre :)
    Camilla, skogsmusa@hotmail.no

    SvarSlett
  15. Likt og delt på fb. Astrid. <3
    astrid.derby@hotmail.com

    SvarSlett
  16. <3
    Likt og delt :D
    Trine Ellingsberg

    SvarSlett
  17. Ønsker meg masse <3 <3 <3
    Vennlig hilsen, Linda Salvesen
    salvesen.linda@hotmail.com

    SvarSlett
  18. Likt og delt :)

    <3

    sighal@live.no

    SvarSlett
  19. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  20. <3
    sivojento@hotmail.com

    SvarSlett
  21. <3
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  22. <3
    ing.rid.ols.88@gmail.com

    SvarSlett
  23. <3
    Likt og delt på FB

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  24. <3

    MvH
    Marie I. Fredin
    fredcami@online.no

    SvarSlett
  25. <3
    Bernt J. Rosendahl
    bej-rose@online.no

    SvarSlett
  26. <3
    Liker og deler mer enn gjerne

    SvarSlett
  27. <3

    Rannveig Kh
    rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  28. <3

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  29. <3

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  30. <3

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  31. <3
    Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  32. <3
    hanna_lw(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  33. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  34. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  35. <3 elinhsa@frisurf.no

    SvarSlett
  36. <3
    Ingunn Kne.... Likt og delt.

    ingunnknevel(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  37. Liker og deler på facebook <3

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  38. ♡ Lena Haug deler på face ♡

    SvarSlett
  39. <3
    Vigdis Magnussen har delt på FB:

    SvarSlett
  40. <3
    Marlene Johnsen har likt og delt på fb^^ :-)

    SvarSlett
  41. Evelyn B Sundsdal18. juni 2014 kl. 14:18

    <3
    Likt og delt :)

    SvarSlett
  42. <3 Liker og deler, den! boken har jeg kjempelyst å vinne!

    Sommerhilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  43. <3
    Birgitta Holm
    birgittafridfinnsdottir@hotmail.com
    Líkt og delt på Facebook

    SvarSlett
  44. <3
    - Liker og deler FB-innlegget.
    - Deler blogginnlegget.

    Krysser fingrene.

    hilsen An Mo

    an_mo1@hotmail.com

    SvarSlett
  45. <3 likt og delt på Facebook... Hilsen cecibho@frisurf.no (Hadde vært enklere hvis jeg kunne valgt profil fra Facebook...)

    SvarSlett
  46. Har likt og delt på facebook :-)

    <3

    Hilsen Jofrid S. Alnes
    jofrid@alnes.net

    SvarSlett
  47. likt og delt på fb<3

    SvarSlett