mandag 15. oktober 2012

GIVE AWAY!!!

Da skal jeg holde en flott Give away her på bloggen min :) Jeeey!

Plukker ut hele 5 heldige vinnere som får en fantastisk flott kakebok fra Aller Forlag!
Boken heter: Norges aller beste kaker og den ser slik ut:



Litt om boken:

NORGES ALLER BESTE KAKER!
Vinnerkakene alle lykkes med!
I denne unike boka har vi samlet våre aller beste oppskrifter, basert på ønskelisten til det norske folk!
Enten du foretrekker sjokoladekake, eplekake eller ostekake til kaffen,
får du her mange å velge mellom! Og det beste av alt: Alle er enkle å få til.


Oppfordrer dere alle til å like Aller Forlag sin nye Facebook side, den finner du ved å trykke her.
Her finner dere masse flotte bøker i de fleste sjangere!

Tilbake til Give awayen :)

Alle som ønsker å være med i trekningen av boka må skrive en kommentar under her på hvorfor akkurat DU skal vinne boka!

Svaret kan være seriøst, trist, tullete, problematsik, alternativt, morsomt, kreativt osv!

Av disse svarene plukker jeg ut hele 5 heldige personer som får denne flotte boka i posten!
Det er en utrolig bra deal vel :D

Så kom igjen folkens - fortell meg hvorfor du fortjener denne boka!
Gleder meg til å lese hva dere har å si :0)))

HA EN FIN-FIN DAG VIDERE FOLKENS!

Klem fra Anette!


129 kommentarer:

  1. Jeg trenger så absolutt litt inspirasjon, føler jeg bare baker de samme kakene hele tiden og denne kunne nok inspirert meg til å finne på noe nytt.

    SvarSlett
  2. Jeg synes jeg fortjener boka nå får jeg mitt 4 barnebarn og trenger virkelig en kakebok med flere fine oppskrifter, for da kan jeg bake og lage deilige kaker til hele familien:)
    grokaas@gmail.com

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Som regel vinner ikke den første som legger igjen en kommentar, men siden jeg elsker å bake så ønsker jeg meg selvfølgelig alle kakebøker som finnes! Denne er ikke noe unntak ;)

    SvarSlett
  5. alle gode ting er tre, på det fjerde skal det skje!! :)
    hilsen bakeglad jente fra trøndelag!

    SvarSlett
  6. Ann Kristin Bakken15. oktober 2012 kl. 04:28

    Når jeg ser på det du får til med din kunnskap, så trenger jeg absolutt inspirasjon... Og det kan du nok gi meg med å gi meg den boka... ;o))

    SvarSlett
  7. Jeg kunne trenger litt inspirasjon :)
    Hos meg går det stort sett i sjokoladekake.. som du sikkert kan se :D
    Hadde vært morro å prøve noe nytt :D

    SvarSlett
  8. Maya Gripenfelt Skomedal15. oktober 2012 kl. 04:33

    Jeg kan ikke bake, men en dag får jeg bestille en ferdig kake av deg :) Men lykke til alle sammen ;)

    SvarSlett
  9. Denne hadde vært super og vinne. Jeg er ikke flink til å bake og lite flink til å finne på noe nytt. Så hær i hus har det gått i langpanne sjokoladekake, en gang i jubelåret hadde de fått muffins. Så denne hadde vært med å gitt meg en fin inspirasjon da jeg snart har en konfirmant i hus, så da hadde det vært fint med en slik lekker bok;)

    Marita Romfo

    emi010600@hotmail.com

    SvarSlett
  10. trenge litt inspirasjoner, som alle andre ønsker så klart. ;)
    jeg elsker å bake og denne boken ønsker jeg i mitt hjems hjerte. på kjøkkenet. <3
    =O)

    SvarSlett
  11. Heihei! Jeg er en travel student på 24 år som er veldig glad i å bake, men ikke alltid har like god tid. Jeg har to barn og en samboer som ELSKER kaker. Det hadde vært kjempefint å vunnet en slik bok, der alle de beste kakene (oppskriftene) er samlet på et sted, for erfaringsmessig har jeg funnet ut at oppskrifter på internett kan gi både godt og dårlig resultat. Dermed hadde jeg sluppet å bakt tre kaker av samme variant, for å finne en god oppskrift, når desember kommer og eksamenstida setter inn.

    Linda Dalen Nordnes

    SvarSlett
  12. Heisann :-)

    ♥༻♥ Har mistet helt lysten til å bake, så hadde trengt litt inspirasjon. Kanskje denne boka kunne gitt meg det.
    Ha en flott uke! ♥༻♥

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  13. Hei,hei...Jeg kunne tenkt meg denne boka til ei som blir min svigerdatter den 15 desember.Hun er stadig på nettet og finner oppskrifter og er flink til å prøve ut nye ting.Ser ut som ei koselig bok som jeg vet hun vil bli glad for. Hilsen fra Randi Stenshjemmet. rss@online.no.

    SvarSlett
  14. Hadde jo vært supert med inspirasjon.pluss at jeg ikke eier en eneste kake eller kokebok;-)

    SvarSlett
  15. Jeg vil vinne boka, fordi jeg fortjener det..:)
    -Kristin:)

    SvarSlett
  16. Hadde jo vært supert med inspirasjon.pluss at jeg ikke eier en eneste kake eller kokebok;-)

    SvarSlett
  17. hei,,og takk for inspirasjon til dine flotte kaker,,jeg elsker å lage mat,men har ikke vært flinkest på baking..livet vårt har alltid vært vanskelig,men nå har vi flytta tilbake til arendal,og jeg ønsker å få ett godt liv,og kunne kose meg hjemme med å øve meg på kakebakst,og overraske mine to sønner,som alltid har levd i fattigdom,og vanskeligheter,og elsker kaker,som de aldri har fått..vær så snill å tenk på meg med kakeboken din,,hadde satt uendelig pris på det,og noe å glede meg til å kose meg med utover vinteren,,

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for flott svar i konkurransen :)

      Men for at svaret ditt skal være med i treknignen må du skrive navn eller mail adresse slik at jeg kan nå deg om du vinner :)

      Slett
  18. Når man ser hva du får til, så er du en inspirasjon og ett håp for oss som føler at kaka hele tiden blir litt anderledes enn på bildet...Hadde vært toppers med en kakebok fra deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for flott svar i konkurransen :)

      Men for at svaret ditt skal være med i treknignen må du skrive navn eller mail adresse slik at jeg kan nå deg om du vinner :)

      Slett
  19. Fordi jeg elsker å bake til familie og venner..

    SvarSlett
  20. Nå har jeg under 3 mnd igjen av min andre, og sannsynligvis siste, permisjon. Siden det nå er den mørkeste årstiden og det begynner å bli kaldt og guffent ute vil jeg gjerne prøve ut nye oppskrifter og kose meg inne. Det hadde også gledet mannen min og eldste barnet mitt;) Veldig kjedelig svar, men sånn edde:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei, og takk for flott svar i konkurransen :)

      Men for at svaret ditt skal være med i treknignen må du skrive navn eller mail adresse slik at jeg kan nå deg om du vinner :)

      Slett
    2. ingvild_p@hotmail.com

      :)

      Slett
  21. Ingrid Thorbjørnsen15. oktober 2012 kl. 04:59

    Vinner jeg boka skal jeg bake meg igjennom alle oppskriftene!
    inth@broadpark.no

    SvarSlett
  22. Hei :-D Først vil jeg bare si at du har en kjempefin blogg og du er en fantastisk baker :-DJeg elsker og bake,men er forholdsvis ny i d her,men sluker oppskrifter for å lære mer:-DSkulle ønske at jeg vant boka som en liten opptur siden jeg blir operert i ei skulder om halvannen uke.Synes dermed litt synd på meg selv som da ikke får bake på mange uker!Hadde da vært litt glede siden jeg iallefall kunne lest og sett bilder og gledet meg til hva jeg kan lage etter klarsignal :-D Ha en fin uke :-DMvh Marianne Furuhaug
    Likjeleif@gmail.com

    SvarSlett
  23. kjekk konkuranse du har
    elsker kokebøker/kake
    trenger inspirasjon til baking
    håper å vinne den flotte kaeboka,
    elsker å bake

    SvarSlett
  24. Jeg er en kakeglad ung dame som elsker og bake! For tiden er jeg helt tom og totalt fri for inspirasjon...så trenger en liten "kakeboost" som kan gi meg full fart og bånn gass med kjøkkenmaskinen og håndmikseren! :D

    SvarSlett
  25. Hei! Jeg elsker det å bake kaker for mange barn. Sønnen min spiller ishockey og jeg har ofte mulighet å bake for alle ishockeygutter ;-) Jeg er tysk og bor i Tyskland, da er det vanskelig å kjøpe norske bøker ... men jeg vil lære mer norsk og derfor leser jeg gjerne norske bøker. Og den tredje og siste ... jeg sammler koke- og bakebøker :-) Nå håper jeg, at jeg kan vinne boka også i Tyskland.

    SvarSlett
  26. Hei
    Jeg trenger HELT sikkert denne bok!! Hvorfor? jo det skal jeg fortelle deg.
    Synes det er så koseligt at bake og derfor har jeg også prøvet meg på dette når vi ska ha gjester. Men hva blir resultatetet da?
    Jeg spør min mann om den er go, "hmm jo den er go, har vi noe vanilje krem jeg kan få til?" er svaret :S ha ha ha kanskje de er litt tørre mine kaker???
    Så HJELP meg å bli bedre!! :)
    Jannie ingwersen
    jannie-ingwersen@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Jeg er blitt så sykt inspirert av deg og dine kaker og har lyst til å prøve å bake mer forskjellige kaker og lære meg å lage mye gøy pynt. Jeg er ei 15 år gammel jente som går i en ren gutteklasse og gutter er vel de som vet aller best å sette pris på kaker. Jeg baker så ofte jeg kan til de men har begynt å gå tom for ideer til kaker og det er ganske kjipt med bare de samme kakene hel tiden pg jeg vil gjerne vinne ei sånn bok for da å kunne bake nye kaker til guttene og også til andre. Jeg baker også ofte kake i selskaper til venner og familie. En annen grunn er at jeg er en stor fan av deg og dine kaker og vil gjerne bli bedre til å bake

    SvarSlett
  28. Trenger virkelig litt inspirasjon til å bake noe nytt. Ny bok hadde vært veldig bra

    SvarSlett
  29. Jeg ønsker denne boken for å kunne konkurere med svigermors kaker.
    Det hadde vært så moro å høre at min var like god, helst bedre ;-)
    vholmdahl@hotmail.com

    SvarSlett
  30. Dette er en bok jeg gjerne kunne hatt,
    liker og bake og prøve noe nytt.. :-)
    wjohnse@broadpark.no

    SvarSlett
  31. Hei :)
    Jeg baker en del, synes det er morsomt og koselig :)
    De som får servert min bakst liker so regel det de smaker og de fleste spør etter oppskrift. jeg synes det er gøy å pynte kakene også, litt varierende så den samme kaka blir fornyet iblandt. Er alltid ute etter nye ideer og oppskrifter, liker å prøve meg på kaker jeg ikke har laget og alltid like spent på resultatet. Vært kjempegøy å fått denne boka!=) Er mange som vil ha den boka ser jeg, og det er ikke vanskelig å skjønne for oss som elsker å bake :) Og det er jo ikke bare for oss selv vi baker, jeg baker gjerne en kake til naboen og venner, og til jul baker jeg litt og gir bort i julegaver, alle har som regel alt de trenger, så hva er vel mer gledelig en litt bakst istedenfor, er personlig og godt :)

    SvarSlett
  32. Jofrid S. Alnes (jofrid@alnes.net)15. oktober 2012 kl. 07:05

    Jeg samler på bøker om mat, alle slags. Kakebøker er nok favoritten, trenger stadig inspirasjon til nye kaker. Så derfor håper jeg at jeg vinner :-)

    SvarSlett
  33. Hei! Jeg syntes det er veldig gøy med nye kakebøker:-) Drømte en gang om å bli konditor, men det forble en hobby. Jeg har akkurat fått med en egen hylle til kokebøker, men jeg mangler fortsatt bøker til å sette i den. Så om jeg kunne vinne denne boken hadde både jeg og de andre bøkene som ville fått selskap i hyllen blitt glade:-) martinepost86(a) hotmail.com

    SvarSlett
  34. Hei.
    Jeg har følt med deg på fb siden jeg oppdaget din side.Du lager jo masse flotte kaker,har så lyst til å prøve noen av de forskellige oppskriftene dine og da hadde jo en slik bok gjort susen,har også en datter som er glad i å bake til sine venner.Kunne godt ha tenkt å dele med henne ,selv om hun bor i utlandet.Er bare så glad for hun deler min intresse å bake. Venlig hilsen May-Liz.

    ma-liz@c2h.no

    SvarSlett
  35. jeg er veldig glad i og bake, og liker og prøve nye oppskrifter, ny inspirasjon er gøy,

    jorunnhoyden@hotmail.no

    SvarSlett
  36. Hei. Du har en veldig flott blogg og Fb.Side som jeg følger flittig med på. Jeg kunne godt tenkt meg å vinne boken, da jeg har hengt meg helt oppi de samme kakene i alle år. Trenger å prøve noe nytt. Du baker jo så mange fine kaker....:)

    Sivhelen.bystrom@trollfjord.no

    SvarSlett
  37. Alltid bra med nye ideer og kaker er jo alltid moro og fornye seg med når man skal ha selskap eller lage til selskap. Du har mye fint og ser så spennende ut og utfordrende.

    bstaurse@online.no

    SvarSlett
  38. Jeg kan stå på kjøkkenet i timevis å bake
    og prøve å trylle fram noe godt som familien kan smake
    så en kokebok med masse godt vil være topp
    særlig nå som en i huset snart blir en litt eldre kropp
    så nå krysser jeg bakefingrene for å vinne
    så blir jeg en meget lykkelig kvinne ♥

    SvarSlett
  39. Min mann fyller 40 år til sommeren, og jeg skal lage en kjempe fest for ham og 3 andre kamerater. Vi blir et selskap på 25-30 stk. Mitt problem er at jeg skal lage kakene.... Og det høres nok greiere ut enn det er! Sannheten er at jeg kan lage KUN EN kake-og det er en gulrotkakeoppskrift som jeg har "knabba" fra kakesida di.... Jeg trenger virkelig ei bok om hvordan lage (flere) kaker til denne anledningen! Kanskje jeg kunne bli en heldig vinner av nettopp en slik bok som dette, slik at jeg kunne brilliert med nye kake-kunnskaper! Hadde gjort jubilanten (mannen min) både glad og overrasket iallefal!!!

    SvarSlett
  40. Jeg ELSKER kaker! Kakeboken så FANTASTISK FORLOKKENDE ut!
    Du lager FORTRYLLENDE kaker, Anette!

    Høsthilsen Stine:) stine00@msn.com

    SvarSlett
  41. Jeg er nok litt for glad i kaker.
    Deilge dufter og gode smaker.
    Jeg er ikke den beste kokk,
    men jeg gir meg ikke, får aldri nok.
    Hender jeg tyr til 1-2-3.
    Men nå er det på tide å gjøre no med det.
    Ønsker meg en bok med inspirasjon
    Så min familie kan få litt variasjon :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  42. Marie Johansen
    jeg ønsker veldig gjerne å vinne denne boka fordi jeg enkelt og greit elsker å bake. jeg er bare 16 år så de lommepengene jeg får pluss stipendet mitt går for det meste på bakevarer og lignende. derfor hadde jeg datt stor pris på å vinne en kake bok, så jeg kan få ny inspirasjon
    (marie-908@hotmail.com)

    SvarSlett
  43. Hei, ååå denne kunne jeg gjerne trengt! er ikke så god til å bake, men har sagt til meg selv at jeg må øve på dette mer så våre fire barn kan få glede av mors bakst :) Spennende å følge med på din FB side, utrolig flotte kreasjoner. :)

    SvarSlett
  44. Hei.
    Super fin blogg og ikke minst kakene dine... :)
    Jeg trenger rett og slett ei bok med oppskriftene i så jeg kan slippe alle dem kakebakelappene <3
    (sivirene67@gmail.com)

    SvarSlett
  45. hei! Siden jeg har en fireåring som fyker rundt, og to tvillinggutter på halvannet år, har jeg egentlig ikke så mye tid til å bake.. Jeg ønsker meg veldig denne boka, og syns det hadde vært litt morsomt i en ellers tøff og travel tid. . . mvh Linda Andresen

    SvarSlett
  46. jajajaja da måtte je vel ta å sætta mæj ne att da å skrive litt hær på denni blågg sia,ær såmm je skreiv på sia di att je ær litt slik åååld skuul(old school),att je skreiv på toten dialekta mi ,att je var mye inne å kommenterte dæ du lagar å att je itte var så inni detti mæ blågg ,men dæ hjærte itte dæ,je måtte inn hær ,SÅE da knoter je ne non ord je så kænskje je ær så hældi å få ei slik bok så je kænn utvide horisonten min mæ litt mer enn mædda/dessær/frukt rætter såmm je lagar,så hvis je blir trækkt ut så skar je nå jammen mæj byne å prøve mæj på no kake baking å:)så da krysser je fingra je så får vi nå sjå da å dæ blir tæll:)

    SvarSlett
  47. Hei, jeg fortjener boka for jeg har endelig funnet meg en hobby som jeg virkelig brenner for! Jeg elsker å bake, men trenger tips og inspirasjon :) Jeg krysser fingre, tær, hender, hår og alt som kan krysses for at jeg vinner :)

    eiram_esle@hotmail.com

    SvarSlett
  48. har noen kakke glade barn, og hadde vært så moro og fått lit insprasjon til noen nye kakaer mor kan lage eller sammen med barna nå i denne mørke tiden... denne hadde gledet helle familien..:-)

    ann-carin berg

    SvarSlett
  49. Hei:) Jeg er alltid på utkikk etter nye og spennende kaker oppskrifter, og baker til venner og skoleavslutninger osv....jeg har fått mye positive tilbakemeldinger og sier aldri nei til en bake oppdrag. Her er det alltid en kake på lur....
    Du er så utrolig flink Anette, og takk for at du deler dine interesse for baking med oss. Jeg vil gjerne være med på trekning:)
    Astrid....astrid.derby@hotmail.com

    SvarSlett
  50. Trenger boka fordi jeg trenger mer bakelyst .....og fordi jeg i november skal ha.....4 bursdagselskaper for ungene... Ja det var ikke helt planen å få tre barn fordelt på 10 dager i november......men men gjort er gjort...hehe...så jeg trenger altså litt pådriver av lyst og inspirasjonen

    SvarSlett
  51. Å, det hadde vært supert med en sånn bok, kanskje jeg også kunne lære meg å bake;) Min bror gifter seg i november, og jeg er den eneste som ikke er blitt spurt om å bake kake...så tenk så kult å overaske med en av de supre kakene i boka:) Det hadde vært gøy!

    Hilsen Maiken ( som er mektig imponert over dine kaker, fantastiske!)
    maiken_elisabeth@yahoo.com

    SvarSlett
  52. Hei! For en fin blogg!
    Jeg hadde blitt veldig glad for å få denne boka! Da skal jeg gi den til mamma! Hun gleder stdig oss kakemonstre i familien med sine herlige bakverk :)

    Mvh evelynbyvold@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Jeg har en samboer som elsker å lage kaker.
    JEg har veldig lyst til å gi denne boka til henne.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  54. Hei.
    Har aldri vært særlig flink til å bake. Ville derfor vært kjekt om jeg hadde vunnet en slik fin bok som kanskje kan gi meg inspirasjon til å prøve meg på noe nytt.

    SvarSlett
  55. fordi jeg elsker å bake og spise kaker :)

    cddfacebook@hotmail.com

    SvarSlett
  56. Hva er vel smartere enn å legge denne boken på kjøkkenbordet rett før bursdagen min?
    Stor sjanse for at kjæresten vil la seg inspirere til en liten bursdagsoverraskelse.
    Bare fordi jeg "glemte" å sette den i hyllen ;)

    Mvh Beate
    lillemeg26@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Vil gjerne vinne en flott kakebok som jeg kan hente inspirasjon fra. Elsker å bake, men merker det er mye jeg har igjen å lære. Så setter pris på alle tips og triks jeg kan få med meg.

    Hilsen
    Lene
    lene123@hotmail.com

    SvarSlett
  58. Jeg har fire døtre som er like bakeglade som meg, og denne boken ville jeg gitt til jentene slik at de kunne få bli kjent med noen av de norske favorittene, og bli i stand til å bake dem helt selv
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  59. Hei.
    Jeg vil veldig gjerne vinne denne flotte boka. Det er fordi min nåværende oppskriftsbok er rett og slett en kopi av min mammas oppskriftsbok som hun skrev da hun gikk på husmorskole for xx antall år siden. Ikke det at jeg klager, for kakene er veldig gode, men ikke akkuratt så nye og spennende. Også er det jo ganske kjedelig at alle tror at det er min mor som har bakt kakene når jeg har selskap..

    Mvh Anne
    annejuli78@live.no

    SvarSlett
  60. Denne boken så ut til å passe for meg. Jeg elsker å være på kjøkkenet - lage mat og bake. Jeg mener at jeg er flink til å lage mat, men jeg er ikke så flink med den bakingen. Når vi feirer bursdager her hjemme så har svigermor med ei kake, mamma har med ei kake og lillesøstern min har med seg ei kake. Så fyller jeg på med is, ferdigkjøpte cookies, gele ol. Det er litt synd at de beste kakene mine er de kakene som er lagd med Toro-posene...
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  61. jeg er bakerdatter, men bakerevnene har hoppet over ett ledd, trenger all hjelp jeg kan få

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  62. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► og for en premie! =))
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    Jeg er nemlig familiens store KAKEMONSTER!

    ------> jeg er følger, og har tipset alle mine 296 facebook venner via privat melding


    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  63. Nå er det en stund siden jeg har bakt fordi inspirasjonen ikke har vært på topp;( denne hadde garantert hjulpet så jeg sier ja takk gjerne!!!

    Klem Charlotte
    Charlottetotland@gmail.com

    SvarSlett
  64. Vil vinne fordi i d siste har bakergleden komt sigende.. men har ingen bøker på kakeoppskrifter bare vanlige kokebøker det syns eg må forandre seg så vil gjerne vinne ^^,

    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  65. Ønsker meg veldig denne boka,trenger inspirasjon og boka ser flott ut;) Hilsen lena Brevik

    SvarSlett
  66. Ønsker meg denne kakeboken da jeg er gla i å bake og synes du lager utrolige flotte kaker. Har vært så heldig å få smakt de du lager også en gang.Imponert over hva du gjør.
    Mvh. Vardi
    vardisol@online.no

    SvarSlett
  67. Om jeg er så heldig og vinner denne flotte kakeboka, lover jeg og bake og legge ut på bloggen min når jeg baker med bilder ;)
    Og datteren min, syns det er kjekt og bake så skal ta henne med på bakinga og lære henne opp til og bli like flink som du ;)

    SvarSlett
  68. Har bare veldig veldig lyst på denne boken:-)) å kansje denne gang har jeg vinner lykke.(noe jeg aldri har.)
    Boken kan være en inspirasjon, men den har jeg maaaange ganger fått av deg, med din kreasjon når du pynter dine kaker!! Takk.

    Klæmz M:)
    marenkaldahl@hotmail.com

    SvarSlett
  69. Håper å vinne da jeg trenger inspirasjon til pynting av kaker.Det går i samme stil hver gang og har liten fantasi:)))

    SvarSlett
  70. Hei:) jeg ELSKER å bake. Jeg går også hjemme med ei lita frøken og baker så fort jeg får mulighet. Kakene på face er til stor inspirasjon og heg baker ofte fra bloggen din! Troikakake<3
    Jeg tar med glede i mot boks om jeg er så heldig:)

    Ha en fin dag:) hilsen Marianne Brenden

    SvarSlett
  71. Puh, nå har jeg delt og likt og kommentert og håper at jeg blir den heldige vinner av boka! Men, jeg ser vi er mange som ønsker det såå.... det er vel bare å krysse fingre.

    anitajoha65@gmail.com

    SvarSlett
  72. Å så gøy! Jeg har en mann som er super flink til å bake kaker. Nå tenkte jeg å overraske han ved å bli minst like god! Og det går vel fint om jeg vinner boken med masse flotte oppskrifter? :) Så gøy å se alle bildene av dine fantastiske mesterverk på Facebook. :)

    SvarSlett
  73. Ååååå..jeg er med!! Selfølgelig! Ha en suuuper onsdag! Klem fra meg.

    SvarSlett
  74. Hei!
    Lager kaker og er alltid på jakt etter de perfekte kakeoppskrifter! Trenger for tiden ny inspirasjon så det hadde vært flott om jeg vant! :)

    SvarSlett
  75. Hei jeg har ikke turt å begi meg ut på denne trenden, kanskje på tide hvis jeg er så heldig å vinne den boken..da blir jeg oxo en bakemester.. da kan Toro legge seg heheh

    SvarSlett
  76. Jeg kunne godt tenkt meg denne kaken slik at jeg har noe å kose meg med frem til termin som er rett rundt hjørnet :)

    SvarSlett
  77. Jeg trenger veldig den boken, er ei jente på 17 år som elsker å bake :) hadde vert koselig om jeg ble trekt :)

    SvarSlett
  78. Den var flott så den har jeg lyst på

    SvarSlett
  79. Krysser fingrer og tær , kanskje boka blir mi
    då skal me baka både seint og tideliii...
    Litt ny inspirasjon e vell så bra
    difor er det bra du giveaway skal ha :)

    njoten@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Jeg stiller meg i køen over oss som liker å bake,
    man ønsker jo at en kake skal smake.
    Så Alle Forlag blir til mange forslag,
    å prøve oppskrifter i boka jeg ønsker veldig.

    SvarSlett
  81. Heeeii :-) Jeg liker ikke å bake, men kansje hvis jeg vinner en bok så kan det hende jeg bare "må bake", da er d ikke nå unnskyldning lenger..Har bursdag om få dager:-)..så skulle vel ha bakt en kake til da ( kansje d er en enkel oppskrift i boka)..Vil samtidig si at jeg beundrer alt det du lager Anette, du e råflink..:-)

    SvarSlett
  82. Jeg syns jeg trenger denne boka fordi jeg har veldig lite inspirerende kokebøker.. Og de rundt meg begynner å bli litt lei av den samme kaka uke etter uka, helg etter helg... Hehe :) Jeg er bare 17 år , så det hadde vært supert å få litt ny giv! Og litt morsommere oppskrifter!

    Stine Bratvold
    stini95@hotmail.com

    SvarSlett
  83. Jeg har bakt mange kaker,
    Som slett ikke godt smaker!
    Derfor vil jeg gjerne vinne,
    Slik at jeg kan finne
    ............ Æsj, fillern! Er ikke noe flink til å rime heller!
    Jenta mi på fem spurte om hun skulle hjelpe meg til å rime, slik at vi kunne vinne den fine boka (ja, vi KOSER oss sammen på kjøkkenet!), så her kommer et rim fra henne:
    Klokka 12, møtte jeg et troll!
    Klokka 2, måtte jeg på do!
    En katt med hatt!

    Så blir vi kanskje aldri verken bakere eller diktskrivere, men du verden så mye moro vi kan få det sammen med en ny bok!

    Hilsen Solveig
    kebab_solli@hotmail.com

    SvarSlett
  84. En sliten husmor på kjøkkenet står,
    river seg i håret og gleder seg til vår!
    Vinter og julen bringer med seg masse baking,
    og her i huset er det jo alltid tid til smaking!
    Tom for inspirasjon og med en ende som en låvedør,
    trenger hun boken din som aldri før!
    Så gi nå en husmor en stor glede i dagen,
    så kaker og godt igjen kan fylles opp i magen!!
    *krysse fingrer*
    Jenny Sundsvold
    Jenny.sundsvold@hotmail.com

    SvarSlett
  85. Flott blogg og flott give-away :)
    Hilsen Jofrid S. Alnes
    jofrid@alnes.net

    SvarSlett
  86. Flott blogg ! Utrolig inspirerende å følge med på alt du legger ut av bilder.
    Håper på å bli en kjempeheldig vinner av en bok :)

    Jeg har 2 barnebarn og 1 på vei.Hadde vært så gøy om jeg kunne imponere med fantastiske kaker etter oppskrifter fra boka de !!!

    BESTA
















    SvarSlett
  87. sier bare ja takk jeg:) lager mye kaker og da er det alltids greit med litt inspirasjon:)

    SvarSlett
  88. Stor fan av deg Anette og dine kaker :-) Kaster meg på give away - jeg samler på alt jeg kan av oppskrifter, og mange av bøkene mine er allerede tynnslitte, og gjerne med noen deigklatter innimellom permene :-)
    Maiken29@hotmail.com
    Klem fra May K :-)

    SvarSlett
  89. Siden æ e helt nybegynner, hadde dette vært supert førr mæ:) Håpe håpe:)

    applekiwi2009@hotmail.com

    SvarSlett
  90. Følger deg på fb, og elsker bloggen din. Finner masse inspirasjon der. Jeg fortjener å vinne fordi jeg gjør det, hehe. Hadde vært kos med en liten oppmuntring i hverdagen som kronisk syk, også hadde jeg fått enda mer inspirasjon til å kunne lage noen andre kaker enn de jeg alltid lager.

    SvarSlett
  91. Jeg synes det du har vist på fb siden og lagt ut av bilder er kjempeflott. Hvis jeg hadde fått boken så hadde jeg kanskje fått "kicket" til å prøve selv.
    Uansett du er kjempeflink og det er flott å se bilder av det du lager.

    Mvh.
    Line M Sønsteby

    SvarSlett
  92. Har bare rett og slett lyst på denne boka :o)

    SvarSlett
  93. Hei! Jeg er elsker å bake og liker veldig godt å se på bilder av flotte kaker og lese oppskrifter for å bli inspirert til å prøve noe nytt. Håper derfor at jeg vinner :-)
    Hilsen Vibeke Stensby Kierulf

    vibekie@online.no

    SvarSlett
  94. Har en mann som elsker gode kaker og jeg kunne så sannelig trenge noen nydelige kake oppskrifter! Slik at jeg kan overaske han med mange gode kaker :))

    SvarSlett
  95. Hvis jeg vinner, blir nok boka gave til min søster som etter det hun selv sier er veldig flink til å bake- så sant det står Toro på posen :-) Kanskje jeg kan få skikkelig hjemmebakst der en gang :-p

    ainahars@broadpark.no

    SvarSlett
  96. hei. jeg er en gutt på 31år. og liker meg veldig godt over bakebollen,så denne boka kunne jeg virkelig tenke meg. kommer alltid godt med med nye ideer til baking,særlig når jeg er far til 3 jenter,og skal bake til bursdager og slikt :) så håper jeg blir plukket ut.
    er vel kanskje ikke så mange av hankjønnet som kommenterer :P

    SvarSlett
  97. Siden jeg får flere og flere bestillinger på kaker hadde det vært greit med noen nye, gode oppskrifter :)

    SvarSlett
  98. Jeg har veldig lyst til å begynne å bake kaker og denne boken hadde vært perfekt :) Så det hadde vært fint med endel inspirasjon.
    Får mye inspirasjon av å se på facebooksiden din og kaken du laget til vårt bryllup var bare helt fantastisk fin og ikke minst god :)

    lisa.vigeland@hotmail.com

    SvarSlett
  99. Åhh denne boka har jeg lust på og vinne :) Artig og få inspirasjon og nye ideer på kaker og dekorasjoner. Håper jeg har vinner lykken med meg ;)


    Christine Nilsen- Aune

    christineaune@live.no

    SvarSlett
  100. Hei Anette

    Jeg baker stort sett de samme kakene hele tiden, så det hadde vært flott med noe nye oppskrifter

    klem Marion

    SvarSlett
  101. Kunne trenge ny inspirasjon til baking :-)

    SvarSlett
  102. Kunne trenge ny inspirasjon til baking :-)

    SvarSlett
  103. jeg liker jo å bake,
    en helt spesiell kake.
    Det er jo verdens beste,
    vi elsker jo å feste.
    Jeg baker også andre,
    det er jo meg å klandre.
    Når du på vekten går,
    og kilo"ene rår.....:(
    Da lager jeg en kake,
    og du får gjerne smake....:):)

    Mvh sheschu29@hotmail.com

    SvarSlett
  104. Jeg liker å bake kaker, det beste med det er å glede andre =) Hos meg går det i muffins med fargerik pynt eller rullekake med forskjellig fyll, og det er egentlig så variert det blir her på kjøkkenet :P hehe Det hadde vært flott med en slik bok, for å kunne variere litt mer på kjøkkenet =) Det hadde gledet både meg og min mann, samt familie og venner =)

    tonelangmyr@gmail.com

    SvarSlett
  105. jeg trenger all den inspirasjonen jeg kan få.elsker og lage kake og bruker din facebookside hele tiden:-D
    mvh
    linda

    SvarSlett
  106. Mannen oi huset mener jeg ikke er noe kakebakeremnet i det hele tatt. Skulle lage rullekake sammen med datteren , kjøpte inn ferdig pose...tenkte at det måtte da gå. Vel, det gikk ikke i det hele tatt....kaken var en haug, som knapt nok lot seg kunne smake på. Jeg treger oppskrifter hvor alt går inn med tskje....

    SvarSlett
  107. Tusen takk for at du deler deg med hensyn til tips og ideer. Du er til stor inspirasjon!!Skulle gjerne gått på kurs hos deg og lært litt mer

    SvarSlett
  108. jeg har kun bakt en bløtkake i mitt liv, den ble så dårlig at ingen ville smake. Får jeg denne flotte boken så skal jeg sannelig gi bløtkaka et nytt forsøk- med oppskrift fra boka! :)

    SvarSlett
  109. Jeg håper jeg vinner denne boken fordi jeg elsker å prøve ut nye oppskrifter:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  110. Jeg er heltidsstudent i Bergen, men tar meg likevel tid til min yndlingshoppy som er matlaging og bakst på kjøkkenet. Kokebøker og nye oppskrifter er jeg veldig glad i og hadde hoppet i været dersom jeg vant en. Jeg skal definitivt bruke boken masse dersom jeg blir trukket ut. :D

    SvarSlett
  111. Jeg har alltid likt baking men får bare bakt til jul på grunn av at jeg ikke har en anelse om hva jeg skal bake. Denne boka hadde vært perfekt for å starte mine forhåpentligvis mange timer på kjøkkenet.

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  112. jeg ønsker å vinne denne boka for det snart er jul og da trenger jeg oppskrifter sånn at jeg ikke forgifter folk med det søppelet jeg ellers ville lagd. den 27 fyller datteren min ett år og vi skal ha 2 feiringer, og jeg skal lage 3 kaker. jeg er totalt rådløs, og blir bare gal og forvirret av å kikke på nettet.. med hjelp fra denne boken, kanskje jeg endelig hadde klart å imponere? :D

    krysser fingrene X

    marielle.michaelsen@gmail.com

    SvarSlett
  113. Har akkurat fått meg ei lita jente. Ho er fire uker. Så det er gøy lære seg å lage litt kaker til bursdager og slikt. Nå som jeg først går hjemme:) Håper jeg vinner da:)

    Andrea.utvaag@hotmail.com

    SvarSlett
  114. Har akkurat fått meg ei lita jente. Ho er fire uker. Så det er gøy lære seg å lage litt kaker til bursdager og slikt. Nå som jeg først går hjemme:) Håper jeg vinner da:)

    Andrea.utvaag@hotmail.com

    SvarSlett
  115. Jeg vil ha boka for å gi den i julegave til søstra mi som elsker baking! :D
    linnabmblogg@hotmail.com

    SvarSlett
  116. Hei!
    Jeg har en mor og en søster som er kokker- men disse kunstene kommer absolutt ikke naturlig for meg! Nå har jeg også fått to barn iløpet av kort tid, og jeg kjenner at jeg allerede nå gruer meg til kommende barnebursdager. Det blir for dumt å kjøpe dyre kaker til alle disse bursdagene- derfor vil jeg gjerne delta i trekning her!

    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  117. Jeg vil vinne denne fordi da slipper jeg å ha en skuff full av ark med kakeoppskrifter revet ut fra diverse ukeblader.

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  118. Her er kjøleskapet fullt med forskjellige kakeoppskrifter som jeg har skrevet av fra Internett, det er ikke lett å finne fram!
    Så det hadde vært gøy å kunne ha bare bladd i en bok, og laget det jeg ønsket.

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    SvarSlett
  119. Jeg elsker bakebøker og den bakeboken der har jeg ikke...derfor har jeg veldig lyst til å være med i trekningen
    Mvh Monika T(nika_nor@hotmail.com)

    SvarSlett
  120. Hei! Jeg stortrives med å bake og ønsker meg denne flotte kakeboken! Har dessverre ikke så stort utvalg av kakebøker, så denne hadde virkelig piffet opp "samlingen" :)
    Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  121. Hei.
    Ung student som elsker å kokkelere på kjøkkenet (spesielt med søtsaker:))

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

    SvarSlett
  122. Min sønn ønsker seg veldig en mamma som kan bake mer enn en gang i året (hans bursdag) Men tror også han kunne tenkt seg å hjelpe til å bake selv også. En slik flott bok hadde vært flott her i heimen
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  123. Syns du er kjempeflink og deler masse, gøy å se på ;) Jeg er helt ny i gamet, men syns det er utrolig morsomt, skulle gjerne hatt den boka ;))

    SvarSlett
  124. Hei må først si du er super flink til og bake og jeg er selv 15 år og vil bli konditor så jeg trenger denne boken å det hadde hjelpet masse om jeg fikk den av deg til at jeg kan få min utdannelse!

    vilde_lang@live.no

    SvarSlett