onsdag 14. november 2012

Cakepops!

Hei og hopp!

Som de fleste har fått med seg så er jo Cakepops blitt det nye kule i kakeverden ;)

Cake pops jeg lagde til et bryllups som skulle matche resten av dekoren!


Personlig digger jeg Cakepops, både å lage dem og å spise dem!
Det er som en liten drøm på pinne! Smaker så ufattelig godt, også er det ikke så lett å bare spise EN...
Og det som er så gøy med Cake Pops er jo at man kan lage dem akkurat som man vil, både i smak og i utseende! Passer igrunn til alle annledninger!

 
Hello Kitty pops jeg lagde til en 3 år's dag


Så var jeg så heldig å bli kontaktet av Vega Forlag om jeg hadde lyst til å teste ut Cakepops bøker de har gitt ut. Jeeey - kjempe gøy!
Det var Bakerella sin Cake Pops "tips, triks og oppskrifter på mer enn 40 uimotståelige kaker på pinne"



Og Bakerella Cake Pops JUL... Utrolig morro! Også så mange søte design!
Gjett om jeg skal lage Cake Pops til jul da :)



Så jeg annbefaler absolutt alle som er nyskjerrige på Cake pops om å skaffe seg en eller begge av disse bøkene. Her får man alt av oppskrifter, tips og triks, og en skikkelig detaljert "how to" på hvordan man faktisk lager en cake pop fra start til slutt!

Det er kjempe enkelt å få til og kun fantasien som setter grenser! (...og har du ikke fantasi, så er det hvertfall nok av fantasi som hjelper deg i disse bøkene...)

Skjønner jo at enhver kan bli litt oppgitt når det gjelder å lage en stor flott kake, det krever jo alt man har av tolmodighet, kreativitet, kunnskap osv.
Men Cake Pops er noe jeg mener at alle kan klare! :)

Så prøv du også da vel! Om om du ikke blir fornøyd selv, så kan jeg love deg at barna dine hvertfall blir super imponerte! Og om de mot formodning ikke skulle bli så pene på første forsøk, så smaker de hvertfall himmelsk godt ;)

Disse popsene lagde jeg til min egen 30 års dags fest :)
 
 
 
 
Så da er det bare for meg å si lykke til - detta klarer dere ;)
 
Klem fra Anette!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar