mandag 11. februar 2013

Flere "voksenkaker"

Hei igjen alle kakeglade mennesker :)

Jeg får ofte STOR respons når jeg lager disse såkalte voksenkakene!

Og responsen er desverre ikke alltid så positiv. Kjipt men sant!
Jeg har selvfølgelig fått masse positive tilbakemeldinger på at dere syntes det er både kult, tøft gjort, bra utført arbeid osv. Men jeg har også fått skikkelig gjennomgå med mail der folk har "kjefta meg huden full" og drittslenging på kakesiden min på Facebook! Der har jeg blitt kalt alt fra idiot til den aller verste kommentaren (syntes jeg selv) som var hore mamma!

HALLO FOLKENS - det er bare KAKER!!!! Hvis du virkelig blir så stressa av ei kake med noen pupper eller anna "stell" så kan du like godt bare drite i å følge med på kakene mine!
For jeg akter nemlig å lage AKKURAT DET JEG VIL :)

Derfor tenkte jeg nå å dele med dere, en rekke med akkurat disse kontroversielle kakene!

Først kommer det noen lekkerbisker til alle damene:






 
Så kommer det noen brystfagre godbiter til alle mannfolk:
 











 


Fikk et kjempe gøy "oppdrag" der jeg skulle lage en sexy dame til en 30 års dag med tema øl-festival!
Den kaka ble sånn:
 
 
 
Og til slutt kommer det et par rumper, for de som liker det :)
 


 
 
Så da håper jeg alle har hatt glede av disse festlige kakene :)
Personlig syntes jeg det gir en ekstra piff på festen, hehe!
 
Og har du noe dritt å slenge til meg bare fordi jeg lager kaker som ser slik ut, så har jeg følgende beskjed til deg: JEG ER FAKTISK IKKE INTRESSERT!!!!

10 kommentarer:

  1. Bra du ikke bryr deg! For du er en stor inspirasjon og super rå!! Jeg skal prøve meg på en puppekake selv:)
    Stå på videre! Jeg følger ivrig med:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuuusen takk Marianne :)
      Så gøy å høre!

      Og masse lykke til med puppekaka di!
      Hadde vært gæy å se det ferdige resultatet!

      Slett
  2. Kan ikke annet å si DIGGER DET, bare fortsett, jeg har å lyst å prøve meg på dette og har noen spørsmål, så kan jeg sende deg noen spørsmål på mailen på fb?

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuuusen takk <3

      Ja selvfølgelig bare send meg mail så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan :)

      Slett
  3. Kjempe masse stili :) å jeg vet at kakene er gode for du laga en nydelig bursdagskake til min datter med fantorangen og den ene her med rød bh til kalmar smakte jeg også og det var kjempe godt. Sett mange andre også og må si at jeg misunner tallente ditt :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Hjertelig takk Carine :) Så utrolig gøy å høre!
      Er så gøy med positive tilbakemeldinger <3

      Slett
  4. hei! stilige voksenkaker!! gøy når andre går over grensa og lager noe som ingen andre tør å gjør!!! bruker du form når du lager puppekaka? tenkte å lage en sånn kake til en puppegal kompis som har bursdag snart!! hehe!! og hvor mye tar du for mannfolk-kaka? har ei tante som fyller 50 i desember, hadde vært gøy å sendt ei sånn kake på jobben hennes!! hehe!!

    SvarSlett
  5. Utrolig fett !gøy med sånne kaker<3

    SvarSlett
  6. Hei jeg lager også noen slike men bruker du kakeform å bake dem i?

    SvarSlett
  7. Hei :) synes at disse kakene som du har laget var drit stilig! Tenkte selv at jeg skulle prøve meg på å lage en puppekake til en 70årsdag :) veldig Inspirerende og imponerende, det du har laget. Kan jeg spørre deg.. Hva har du i kakene dine? Og bruker du noen kakeform for å lage dem? :)
    -Lone

    SvarSlett