mandag 11. februar 2013

Moro med marshmallows!

Hei igjen alle sammen!

Jeg var så heldig at jeg her i forrige uke fikk boka "Moro med marshmallows!" i posten! :)



Det er en bok som er skrevet av selveste Shauna Sever som driver et bakeri og en dessertcatering i San Francisco. Hun driver også bloggen Piece of Cake!

Det er denne dama her:



Det første jeg la merke til da jeg holdt boken i hånden var at ikke bare handler boken om alt man kan bake av marshmallows, men den både ser ut som og kjennes ut som en stor marshmallows ;)
Coveret er dekket av myke godbiter i skikkelig pastellfarger, og i tillegg er omslaget "stuffa" med noe mykt som gjør at hele boka føles skikkelig fluffy! Helt fantastisk gjennomført!

Oppskiftene er mange, varierte og skikkelig spennende. Men den oppskriften som fanger min oppmerksomhet best er absolutt S’mores cupcakes. Gjett om jeg gleder meg til å lage dem. NAM!

Hvis du aldri har smakt på en fersk, hjemmelagd marshmallow, da har du noe å glede deg til!

Moro med marshmallows! viser deg hvordan du skal vispe opp luftige smaker – fra jordbær og vanilje til romsmør, appelsin, bacon og mange flere. Forfatteren har også tatt med enkle oppskrifter på hjemmelagde grahamkjeks, drinker og et knippe uimotståelige desserter, som Whoopiepai med sitron og popcornballer.

Gleder meg virkelig som en unge til å bake med oppskriftene fra denne boka :)

 Så følg med på bloggen min så kommer det både bilder av resultatene og oppskrifter, tips osv!

GLED DERE :)



Klem fra Anette ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar