tirsdag 4. oktober 2011

Besøk av avisa!!!

Jeg ble kontaktet av avisa Fedrelandsvennen (som dessuten er min favoritt avis...) om å gjøre en kake reportasje med dem! Åh, gjett om jeg ble glad! Så utolig gøy å kunne få snakke, vise, fortelle og dele det som opptar meg så utrolig mye! Jeg rett og slett elsker alt som har med kakelaging å gjøre, så jeg sa igrunn JA uten å engang tenke meg om, hehe!

Så igår kveld og i dag har jeg laget en masse kakepynt som jeg skal bruke på kakene jeg skal lage til de kommer!

Vil ikke fortelle hva jeg lager enda (er jo gøyere om alle må vente til det kommer på trykk i avisa...) Men jeg kan røpe at det blir kaker til to forskjellige annledninger og litt annet! Reporteren ville også gjerne jeg skulle lage Cake-pops, så i skrivende stund har jeg en sjokoladekake i ovnen som iløpet av dagen skal bli Cake-pops med diverse utseende!

Så nå gleder jeg meg utrolig masse til de kommer imorra! Får bare håpe at kakene jeg skal lage blir så vellykka som jeg ser for meg inni hodet ;0)

Og så fort jeg vet hvilken dato det kommer på trykk så skal jeg dele med dere her på bloggen!

Noen av dere som tenker å lese denne reportasjen, og eventuelt hvorfor/hvorfror ikke?

Klem fra Anette <3

7 kommentarer:

  1. Hej Anette! Du lager så otroligt flotte kaker - och jag gläder mig till att se reportaget. Jeg har sendt deg en mail med en bestilling - lurer bare på om du fått den? Mvh Joy Saranya Bloch Johnsen, Arendal

    SvarSlett
  2. Kjør på! Gleder meg til å se reportasjen :)
    Tone.

    SvarSlett
  3. Heisann Joy!

    Tusen takk - så hyggelig å høre!

    Skal sjekke mailen min løpet av dagen om jeg har motatt noen mail fra deg ;D

    SvarSlett
  4. Har du hørt noe mer om når det kommer på trykk? :)
    *Tone*

    SvarSlett
  5. Tone: Nei, men hun mente det skulle bli en lørdag i oktober, og da er det jo bare to lørdager igjen å valge mellom, hehe!

    Men jeg skal uansett si ifra så fort jeg vet noe mere ;D

    SvarSlett
  6. Blir spennende :) Vi får ikke avisen i posten, så da må jeg i alle fall følge med om du skriver noe, he he!

    SvarSlett