torsdag 6. oktober 2011

Sweet, sweet cupcakes!

Først og fremst må jeg fortelle at jeg hadde besøk av avisa Fedrelandsvennen igår!
To kjempe søte jenter (en jornalist og en fotograf) kom for å lage en kake-reportasje for avisa!
Var utrolig gøy å være med på, så det stiller jeg gjerne opp på flere ganger ;0)

Så skal jeg si ifra til dere alle så fort jeg vet hvilken dato det kommer på trykk!

Ellers så må jeg bare dele med dere disse super søte cupcakes fata/tallerkene som jeg har fått av Gunn (kona til min pappa!)


Hun er alltid så flink til å finne ting og tang som passer til hver enkelt, og da hun dukket opp med disse til meg ble jeg bare super glad!
De er skikkelig nusselige, og utrolig fine å servere cupcakes på!



Cupcakes'ene jeg har laget som er på bildet over her er sjokolade med kokosnøtt frosting - JUMMIIIII - smaker skikkelig Bounty!



Hva er din favoritt sammensetning på Cupkakes og frosting?

Klem fra Anette!

1 kommentar:

  1. Masse som er godt, men sjokolademuffins med frosting av hvit sjokolade blir aldri feil :D

    SvarSlett