tirsdag 4. oktober 2011

Bursdagsgave kake ;)

For et par uker siden fikk jeg spørsmål fra min pappa og hans kone om jeg kunne lage en kake for dem, som de kunne gi i gave til en 70 års jubilant! SELVFØLGELIG, hehe! Alt jeg kan lage av kaker er en super bonus for meg ;0)

Av informasjon fikk jeg vite at hun eier et hus i Spania på en plass som heter "Eden", hun går på spansk kurs, blir 70 år, og liker ikke noe særlig feminine farger som rosa o.l.

Jeg gikk inn i tenkeboksen og hadde straks massevis av ideèr i hodet, men da jeg skulle lage denne kaka forsvant bare ideène mine en etter en! Så jeg bestemte meg for å bare legge meg og heller lage den dagen etter! Og det tror jeg lønte seg, for da jeg våknet var liksom hele kaka klar inni hodet mitt ;0)

Og resultatet ble slik:



Selv ble jeg veldig fornøyd med kaka, og pappa fortalte meg at den ble en stor suksess i selskapet!

Klem fra Anette!

3 kommentarer:

  1. Så utrolig flink du er!! Den skjønner jeg godt at ble en hit. Imponert over kreativiteten din :)

    Camilla

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Camilla <3 Veldig kosleig å høre ;0)

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett